zondag 4 maart 2012

IK KAN AL HEEL WAT


Deze week hebben we elkaar laten zien wat we al heel goed kunnen.
Kikker kan heel goed springen, maar dat kunnen wij ook.
Zelfs hinken op één been en buigen door de knieën heen - tellen van één tot tien -
fietsen zonder val, de berg op en neer - zwemmen kunnen we uiterst goed  en
schoppen op een bal, maar wat kunnen we nog zoal?
Met een leuk doelied ' Ik kan het...' toonden we onze kunstjes.
In het toverbos met juf Sara konden we ook onze gevoelens uiten en herkennen bij anderen.
We toonden aan de koning van ' Ik pen' onze schrijfkunsten al en gingen op zoektocht naar alles wat we al kunnen lezen o.a. verkeersborden, pictogrammen van de klas, cijfers en letters,... 
Iedereen kan al heel wat en we maakten dan ook onze eigen medaille. Onze dagen zaten vol complimentjes deze week !
In het contractwerk zaten dan ook heel wat opdrachten rond tellen, lezen, schrijven, puzzelen,...


HIER ZIJN WE IN HET TOVERBOS !




























ONS CONTRACTWERK
Schrijven met de Koning van ' Ik pen'

Teldozen schilderen

Teldozen bekleven met cijfers

Letterspel met Musti

Op zoek naar woordjes in woordjesstad

Medailles maken

Mini - Loco

Schrijven in de schrijfhoek


Letters zoeken van een woord

Zoektocht : Wat kan ik al lezen ?

ONZE MEDAILLES










Geen opmerkingen:

Een reactie posten